Minah Salleh Gersang!!!

7:47 PM Pathon Pilus 0 Comments

Sebenarnya...benda nie jadi kat aku dowh..

Citer nie bermula macam nie,ada la 1 hari...cewah...macam citer dongeng untuk anak2 kecil la plak~~~

ok2...teruskan citer..tengah aku ber YM + facebook..ada la makhluk nie...add aku...aku x kenal sape coz dia nie minah salleh...

then,aku pon approve je la kan sebab pikir positive...

selang 2 hari...dia dah mula anta msj kat fb,pas2, dia suka ym la pulak...adoyai...siap bukak web cam lagi!!!katanya nak web cam ngan aku....adoyaiii...

korang nak tau ape dia chat + msj aku 2?

Gambar selingan dulu...huhu


Hi own!! im horny rite now...cud u lick,cum..+++++ me?
tiap2 kali aku nak chat ngan kawan2,mesti makhluk nie mencelah...

pas2 kali nie dia cakap...
hye hansome,want to see my boobs??

Astaghfirullahalazim...Hanya tuhan je yang tau...

dia ingat aku macam negara dia kowt???

haa...sebelum aku terlupa...nama dia Bernadine Ferris...kalo korg nak cari...cari la di facebook nun...plizz...dah bape kali aku remove dia...mesti dia add...

FYI...dia nie selalu jer bukak dia pnya webcam cam 2 jerr...nak tau kalau korg bukak WC dia,dia focus kat maner???
hmm...ape korg pikir 2 mmg betol...

Buta Hati aku 44 hari kowtt...

Hm...jangan biarkan anda menjadi mangsa dia yang seterusnya...2 pon kalau korang mmg suka benda2 cam nie...

Ish3...

Korg pikir la seniri...

0 comments: