Bagaikan Mendapat Semangat Baru!!

12:40 AM Pathon Pilus 0 Comments

Cayok2 Own!!! Hang dah dapat tiupan semangat tadi..kena struggle betoi diploma nie!!

mesti korg pelik kan sebab aku cakap cam nie...haha...bukan apa...dapat kata2 semangat dari kak aku jerr...tapi lain kali nie...lain macam kot...tiba2 dia bawak kuar ayat nie..

"Own!!hang struggle betoi2 diploma nie...lepas2 hang mintak ijazah kat UPSI!!aku nak tolong kira jadi cikgu programming.."

Ini la kak aku with abg ipar aku + anak sedara aku..FYI~akan tambah lagi seorang anak sedara aku tahun depan..insyaAllah hujung bulan 1..
Plus,kak n abg ipar aku nie pon cikgu...hurm..Bagus la!!

lepas jer kak aku cakap macam 2...terus aku rasa macam ada 1 spirit masok dalam tubuh aku nie..
dalam hati aku..

Own!!dengaq kata kak hang!!(tiba2 aku jadi cam 2...kenapa?)

jadi...abah aku pun mintak pendapat..PALAPES masa degree ataupun cikgu programming...

puas jugak aku fikir...sampai sekarang aku da dapat jawapan...

Yah!!programming...jadi cikgu..+ buat PJJ untuk master n PHD insyaAllah!!

Alhamdulillah...mungkin tuhan dah tunjukkan aku jalan yang amat mudah...
aku tau...apa yang kita rancang ini untuk kebaikan kita..jika tidak berjaya,Allah akan tetap beri LEBIH dari apa yang dirancangkan...mudah mudahan~~

AMIN!!~~

0 comments: