Tugasan pertama Beb!!

12:02 AM Pathon Pilus 0 Comments

>HAh...penat jugo yo tngkop2 gambo nie...maunyo eden nie tido neyak senyenyaknyo!!!
kihkih...

1st Event aku di Negeri Sembilan!!! huh?aku buat apa kat cinie?haha...aku da dapat 1st tempahan baik punya...!!! photoshoot..wedding lerr...apa lagi...hmm...puas jugak nak cari tempat untuk pegi outdoor shoot...akhirnya jumpa...

ini la gambar contoh...hehe




Aku kat sini 1 minggu...rasa dah lama la x update blog...walaupun dalam keadaan penat...aku tetap nak update jugekk...hihihi...

Dan akhirnya...1 lagi tempahan pada hari isnin nie...Pre wedding pnye...
Bole la tahan kat cinie...aku kekadang kat cinie macam orang negara lain...
dorang cakap Minang la...lebih kurang Booyan bahasa dia...x PAHAM aku!!!

hahaha..

Fly to Bali la pulekk...

0 comments: