Berkembang Siot!!

5:58 PM Pathon Pilus 4 Comments

~Selingan~

Salam blogger2 kalian...ha...hari nie aku da daftar dengan selamat di PERINDU,UiTM Shah Alam nie ha...



korang mesti nak tau apa kaitan daftar nie dengan otak berkembang kan?
haha...STYLE ah korg!!!

nie aku nak citer...sem lepas...aku sekali ngan budak2 group CS110 duduk sekali 1 bilik...ha...sekarang nie da x sebilik dah...so,otak pon berkembang la...hehe...(kata2 dari Arif Fikri)

Hm...dah dapat kawan2 baru 5 orang...1 lagi si Fiki ha...dia pon aku da kenal...haha..
nie urutan kawan2 baru aku nie...urutan paling awal aku kenal...

1-Eppy:budak Forensic
2-Raffie:budak Architecture
3-Man:Business
4-Zul:Chemical Engineering
5-Kucai:Sport Rec..

hurm...ape?
nak tau caner diorang nie?haha...relax r beb...baru masok sekali kott...awal ag...nanti2 r...hehe
tapi penilaian hari 1 dengan diorang,aku rapat dengan 1-3 nama diatas...diorang nie cepat mesra...yang 4-5 nie diorang datang ngan family tadi...so,kuar ngan family r...ala...maklumlah...nak tinggalkan family la katakan~~hehe

So far,ok...x tau la ke depan nie macam mana...

hurm...mudah-mudahan best ngan diorang nie..aminn..haha..
Besok dah start kuliah...tapi rasanya briefing jer kowt...dah la dekat INTEKMA...harap2 facility di bagus dah skang nie...hehe..urm,nak pakai skema ke x?
aku da la x suka skema2 nie...kasual sudaa kan...

ok lah....janji bahagia~ betol x?hehe...ok blogger sekalian!!Papai~

4 comments:

Ayuni said...

la, awk amik sc comp ek?

ha r...nape ayuni?sama kew?

elzee said...

se-ta-i

Anonymous said...

linda22222222