A Shock Present

2:44 PM Pathon Pilus 7 Comments

Hello allz.....salam blogging sumer....kini aku kembali lagi...nak tau sebab ape?
ha...hari nie ada benda yang membuatkan aku rasa BEST!!
nak tau???
ha....atceli aku dapat hadiah dari lecturer BEL aku....hehe....urm...entah la kenapa dia bagi...yang penting....membuatkan aku rasa BEST!!!hehe
ye la...sape rasa sedih bila dapat hadiah...???kan?
kalau sedih 2 mesti makhluk planet nameck pe?hehe

nak tau x dia bagi apa???
hehe... jeng...jeng...jeng...









kawan aku da tgok hadiah 2....SMART dia cakap..+ benda 2 berharga la....kalau kat kedai...dekat RM100 jugak...hehe
apa yang penting....benda yang dia bagi 2 dah buatkan aku rasa seronok blajar english lesson kat dia....lagi pon dia speaking mmg best...macam air kott...

What ever it was..I LOVE YOU MISS CELESTE (PROFFESSOR MADYA CELESTINA EVANSON)...
LOVE YOU MOST!!!you are da best lecturer coz u gimme a gift...hehe
thanks a lot!!
Bagi blogger lain yg ada di IPTA/IPTS....best kan kalau ada lecturer macam nie...BAHAGIA...apa yg kita buat semua dihrgai...hehe

7 comments:

bajet siot... aku nk gak...ini x adil!!!
aku Representative gak...huhuhu
aku rasa r kalo ko x bg A aku xtau r...
ish3...pandai hang bodek lecturer tu...
ada apa2kah? adakah?
Ops!!!!

woi...mana ada bodek....sengal betol...aku x mencapub ok...hehe

Ayuni said...

hikhik, English is fun.....congaratulations....

ko bkn blh dipercayai...huhu

thank Ayuni

razman:kureng ngko erk...siap ko nanti...

missSenget said...

die bg adiah br rs die b est ek??

=.="