Time Seronok

2:04 PM Pathon Pilus 2 Comments

Salam blogging kawan2....holla...lama dah aku x update macm korg...ye la...quiz sana sini...klas kena ganti,pas2 ada benda x faham kena jumpa lecturer...agak busy jugak la...hehe...

Aku atceli boring nie sorg2 dalam lab...ye la...lecturer semua pegi conference,so,student uitm semua cuti la...aku je poyo lebih datang lab nie wat coding assignment...hmm


nie la benda2 aku buat kat kelas DRAMA..
best pekik2 suara terlolong untuk memantapkan vokal..

~Nie plak kat kuliah~

Nie kat Apple Lab
*tersengih la pulak Arif nie...*


Nie pon kat Apple Lab..
*ustat Amirul tengah cover ensem*

x der kejer nak buat...edit la gambor...best kan??

Hmm...memang busy dan membusykan diri aku yang boleh dikatakan busy ini...hehe...
ye la...bak kata pepatah En.Azizian..kalau x der masalah...kena cari masalah(coding C++)..

Kalau korg ca ner plak?suka ke buat2 benda nie?
Aku atceli PEMALAS....tapi nak wat caner...bagi ingin meningkatkan pointer...kena la rajin...nie bukan SPM dulu...main2 pon ley dapat banyak A...adess...

Harap korg dapat la manage time korg dngan baik...


KALAU SUKA BOLEH LIKE!!

2 comments:

shiho92 said...

"bak kata pepatah En.Azizian..kalau x der masalah...kena cari masalah(coding C++)..
"

hah! terbaik!!

p/s : ni aku farhana kamaruddin.

hehe....kihkih