Apakah?

7:10 PM Pathon Pilus 1 Comments

www.this-is-my-story.com/v/BIS9O02N7RX5

1 comments:

Vampire

10:52 PM Pathon Pilus 0 Comments

Salam blogging anda sumer...huhu...

x der pape yang menarik sangat...juz nak menayang hasil kerja aku tadi kat lab...

ape aku buat kat lab?
atceli aku dari hari sabtu lagi buat benda2 nie...tapi hari sabtu 2 juz capture gambar2 scenery jerr...then beberapa gambar portrait...then...dengar2 Sue Anna Joe cakap "korg edit gambar potret korg seniri lepas latihan nie..." ape ag?aku pon mengorak langkah r...muahahaha...nak tgok x hasil dia?
tadaa~~


Caner??ala2 Edward Cullen x?muahahah...boleh la kan...cubaan pertama blaja photoshop dari Sue Anna Joe....

Horror kan?jangan takut n jangan tegok lama2...nanti jatuh hati pulak...susah kan?hahahaha

Miss u Anna...best teacher for 2 days..

nie masa nak balik tadi.dari pg sampai ptg..serabut kan?


Apapon...seronok dengar Anna n suami dia cakap slang utara...sedap aih cek dengaq~~haha..
Thank so much Anna...TQ!

0 comments:

Mungkin ini satu cabaran

2:14 AM Pathon Pilus 0 Comments

Salam..

hm..kenapa la tiba2 malam nie aku rasa sedih sangat nie....dah la x stdy lagi...sem dah nak habis dah....ada lagi 1 bulan jer nak stdy sumer balik n kikuhkan...tapi,,boleh ke?

sejak kat uitm nie...aku rasa macam hidup aku masih kosong...macam x de arah tujuan la...
betul ke pilihan aku kat sini?kenapa aku x yakin?
semalam dah buat solat istiqrah...tapi...aku sedang menunggu jawapan dariNYA..

kenapa aku teringat kakak aku kat sekolah?yg mngajar aku BM?kenapa cikgu siti aminah bagitau aku pasal ni?aku teringat miss khor yang ajar aku sains sampai dapat A+..teacher yee yg ajar aku math samapi dapat A...kenapa?
kenapa aku rasa macam aku dah nak dapat apa yg aku inginkan?

ye la...kata orang..apa yg kita rancangkan...kalau Allah bagi...dia akan tetap bagi...tapi kalau dia x bagi sekarang...mungkin dia akan bagi lambat...

aku redha menunggu jawapan...solat istiqarah..pasti Allah akan bagi petunjuk..[ustazah suliah].

tiba2 lagu firework terngiang2 kat telinga aku...IGNITE!SPARK IN YOUR BODY!
kenapa aku tiba2 menitiskan air mata?teringat aku berjuang masa SPM...


bangun pagi aku mesti terbayangkan papan hitam...


mungkin "chalk"?

kenapa aku rasa lemah sekarang?
tapi?
aku perlu lakukan sesuatu...

sesapew yg baca nie...tolong doakan aku untuk pilihan hati aku...masa depan aku,,,terima kasih..


0 comments:

Kaspersky Student Conference..

1:39 AM Pathon Pilus 0 Comments

Salam blogging...atceli aku x der pape nak cakapkan...juz nak uplod gambar2 jer....ahaha...buat masa nieagak malas la nak mengarang2 nie...ye la...sem 2 nie dah agak mencabar la....semua beanda nak kena perfect...adoyai....tapi aku mengharapkan yang lain...
ape pon....aku suka buat banyak aktiviti2 kat sini...supaya jadi kenangan terindah...


macam biasa la...pantang nampak kamera..


Bersama Daria-pakar Spam n Malware Kaspersky lab



Svetlana head of Kaspersky lab education



sempat lagi amik gambar ngan lecturer n profesor dari UK...



Stephan..org kuat Kapersky..


Habis....adoi...x tau nak buat pape la malam nie....sengal~

KALAU SUKA BOLEH LIKE!

0 comments: