Keletihan Tapi Seronok

8:05 AM Pathon Pilus 5 Comments

Hello world...

haa...atceli kali nie nak citer pasal aku balik semalam...ye la,...final dah habis kan?mesti la seronok +riak + bangga gilerr...

sbnarnye x de benda2 menarik pon....ceritanya macam nie....

Burung2 berkicauan...angin sepoi2 bahasa...[ades...macam usop wilcha la pulekkk..]..

Dalam aku perjalanan bersama Yusri yang dihantar oleh Afiq...letak la barang2 dah dalam keter die...pas2 beg camera kesayangan aku sony dlsr plak kat tempat kaki kat dalam keter 2...entah caner setibanya aku kat Seksyen 17 yang lebih dikenali oleh2 plajar2 UiTM Shah Alam sebagai tempat bas bertenggek...muahahha...
then,aku pon apa lagi?keluarkan la beg2 tersebut...pas2 salam buat kali terakhir mamat Afiq nie...ye la...sanggup hantar aku ngan yusri ke stesen bas...
AFIQ a.k.a Driver aku hari 2


jangan maree gambar korg telah terupload..


pas2 dalam kesibukan orang nak balik kampung 2....boleh la pulak aku terlihat minah nie...1st yusri usha die dulu...x tau ape yg yusri usha kat minah 2..pas2 aku usha die plak...teba2 aku terkejut minah nie galas beg Nikon DSLR...ape lagi...tekezut mak nookk...tgok minah nie lekeh je...muahahah...1 minit kemudian...aku teringat nak amik gamba kat c2...

TEKEZUT AKU!!!!!!!!!

**teeet**
Astagha...aku terlupa amik beg camera kat dalam keter....mak aii...
apa lagi...Aku call la encik Raffi [roomate aku]..

*perbualan bermula*
Raffi,weh,Afiq dah sampai bilik blom?

Dah...awat?

La...aku tertinggai beg camera aku kat dalam keter dia la...adoyai...caner nie....aku bertolak 10.30..sekarang dah 10.05...plissssss...datang cepat kat sini...

Ok2...jap kami pi...[Raffi buat slamber badak dia...]

*tamat perbualan*

tunggu punye tunggu....ape lagi...sampai la dorg kat stesen...
aku sambut diorang dengan meriah sekali...
pas2,bila tgok balik...astagha...
Irfan dengan pakai singlet + kain pelekat lagi duduk dalam kete sambil pegang kamera aku...ape lagi?gelak berdekah aku sorg2...

Irfan [paling kanan]


raffi,buat muka cool die la...Afiq plak dok gelak2...celakak betol dorg nie...

naseb baik la pompuan 2 ada beg camera masa 2...kalo x...terpaksa la Raffi bawak balik kamera 2 balik Kedah nanti...ahaha...

sengal x aku...peluporr bebenor la aku nie...


THE END

aku pon naik bas dengan selamat...ehehehehe...


KALAU SUKA BOLEH LIKE :)

5 comments: