Salam Aidilfitri!

12:50 AM Pathon Pilus 10 Comments


Salam blogging sumer....

kali nie nak cewi2 kad raya buatan sendiri...

hehe...bajet hot la plak.....

di kesempatan ini...saya mengucapkan Selamat Hari Raya pada rakan2 yang mengenali diri ini..

saya juga ingin mngucapkan kepada yang tersayang...ehem2 saya dan Haji Pilus Family..

Nanti sapa2 yang dekat ngan umah 2 jemput2 le datang...moh le kite meriahkan lg raye nie..

ini kad raya buatan sendiri tadi 2...



comel x?hehehe..perasan la pulop...

just main tampal2 je...ye la...sebagai medium nak ucapkan selamat hari raya...

ok lah....sampai sini saja...

sekali lagi...saya ucapkan SELAMAT HARI RAYA...MAAF ZAHIR DAN BATIN!!!



KALAU SUKA BOLEH LIKE!

10 comments:

wah,.smart la,.comey2,.samat hari raya,.hahaha

tQ. nurul Aini...

lyndaz said...

good job! ◕‿◕

thanks!!

ZWAN SABRI said...

Kad Raya ni kalau juai kat pasaran, mesti laku macam goreng pisang panas.. HEHE


MySuaraBlog: Contest Aku Berpuisi : 31 Ogos Datang Lagi

ASYRAF IMAN said...

selamat hari raya dari extension sial

kalau sudi terjah dan jajah lah kami
mwahahahaha

hamzah ian said...

boleh buat sampul raya tu.. hehe

ﻉ said...

selamat hari raya........... ;)

uih..lama da awak tak update ek...
selamat hari raya....

Gelugoq said...

selamat hari raya
maaf zahir batin, style kad kau!!