Masih Tak Faham

1:11 PM Pathon Pilus 0 Comments

kekadang pelik dengan sikap orang...

kekadang ok...

kekadang x ok...

aku pon x pasti la apa yang kau nak?

semua kau nak kritik...

semua orang kau nak herdik...

kau la bagus...

kau la smart...

kau la yang the best...

aku x faham la...kau jenis yang memang x suka tengok orang lebih dari kau ke?

jenis x suka bangsa sendiri berada di atas...

aku bukan yang jenis pandai marah2 lama...

tapi x yah la nak condemn orang yang kau tu PERFECT...

tapi kali nie kau memang melampau...

kau kritik org depan org lain..x payah la macam tu...

kau buat benda tu...orang balas balik 10 kali ganda la...

kau cakap kau nak berubah...

bila?setelah sakitkan hati ramai orang?

kenapa kau punya perangai macam nie huh?


as kawan aku x suka la macam nie...

cara macam nie je weh aku nak tegur kau..

kau tahu apa yang kau dah buat...

aku minta maaf aku guna cara nie...

tapi tolongla...jangan terlalu melampau..

please...jangan EGO kau tu x bertempat..

jangan buat macam nie pada orang yang hormat pada kau...

jangan sampai hilang hormat orang pada kau...

sekali lagi aku minta maaf kalau aku terkasar bahasa..


0 comments: