Last BBQ!!!

2:05 PM Pathon Pilus 5 Comments

Hello...salam sumer...bertemu kembali kita dalam rancangan.....

ehem2...perasan host la plak...wakakaka...

hm...atceli kejadian nie da lama berlaku...tp ttp nak tulis kat sini...ye la...untuk masa depan...boleh review balik...

betul tak...

kitorg hari 2 semangatt neh nak buat BBQ...beli la ayam...sos...metang2 lain yg ingin dibakar pada malam 2...






ha...yg bawah nie dah time malam 2...skip scene jap...
Sabrina bawak kek pulop...sedap!!!





aku x tau apa yg sedang dia lakukan...



haha....nie sebenaqnya pendekkan cerita neh...

lepas tu tau jadi apa?

teettt....*DIRAHSIAKAN*

lepas tu aku ngan si Amirul ilman pon balik hantar barang2 pada Syazwana,Farhana n Quraisyah...

siap ingat lagi pesanan pada dorang...

"basuh betul2 ayam nie...jangan kangkang plak...hahahks"

"perbincangan tamat"

lepastu Amirul pon call...sama ada kes tu da selesai ke belom...

then Hafiz n Arif pon cakap dorg baru habis buat report...

then baliklah aku berdua ngan Ustat nie...

habis...

nak tau citer lagi...ada lagi atceli...tapi...sikit2 dah la...tak HOT la kan??...hahaks...

tunggu...

tgok gegambar2 dulu...

hasil BBQ...


dan lagi mamat nie petik gitar...nyanyi macam retiisss kowt...


tudia...cheff Areyep bakar ayam pakai Api besar kott...ada bran???
yang Wana plak penakut...ce tgok muka dia kat situ...



sempat lagi bufday beramai2...sweet x???



Photographer suroh kitorg beratur masa nak tangkap gamba 2...haha




wei...sedap woo ayam nie...


aku ingat lagi si Sabrina,Wana,Aini n Fana panggil aku...aku toleh2..

nak tau dorg buat apa ngan benda nie...dorg goyang2kan kat depan aku...

Motif? tidak diketahui...aku beristighfar jela...


Sedap...rugi hempa x mai oiii


2dia...nie baru dalam bekas...dok bakar ada lagi kott...


Mat buat2 rajin...nak jugak tangan dia masok...


todia...dia mai dahh..


selambak...haaa


comel je sosej tu..hahaks


aku plak yg petik gitar...hahaaks...


atceli banyak lagi nak citer nie...kalau buat novel...kalah novel2 INDON....hahaks...

LOKASI KEJADIAN : Tasik Seksyen 7 Shah Alam...datang la buat BBQ kat situ...tempat BBQ dah disediakan...hahhaks...

nie BBQ last2 nak balik umah...

HAVE FUN LA NGAN KORANG!!!


JANGAN MALU NAK KOMEN~~~

5 comments:

shiho92 said...

alololoo~~~ sweetnye pathon pilus~~ mesti QUSYA nangis kalo dia bce mnde ni sbb rndu sgt ngan kita sume.

btw, asal ko letak gmbr aku cmtu?? aku sndiri pun x tau aku ngah wat ape.

Yang benar,
~Fana keding~

hahaks....biasa la...ko baru habis cakap...manisnye ayam ini...hahaks...
Qusya?kenapa?

shiho92 said...

haha~ manis kan ayam yg kitorg kangkang ni? BWAHAHAHA!! gurau je ;D

Qusya dok rndu kt kite ni. huhu.

hotak diewww..geli sial!!

ye ke rindu??anyonyo...