Surah Saba

10:23 PM Pathon Pilus 1 Comments

Assalamualaikum guys...

Al-Quran is your guide.. =)


















Credit : My BlackBerry

1 comments:

Bahasa Malaysia baru kot?

4:05 PM Pathon Pilus 3 Comments

Assalamualaikum...x jawab dosa...kalau jawab sayang....

oops...trademark Maria Elena la plak...hehe...

ha...hari nie just nak cakap pasal bahasa budak2 zaman sekarang...

uik? budak2 zaman nie buat prosa kata, kata ganti nama, tatabahasa sendiri ke?

hm...

ye la kan... nak tengok contoh dia?

ini dia :

Ayat budak2 sekarang..
L : OIt ! HeY NuCk TeNaL NuN AwaCK BolerH ?
P : Huh ? Ohhh ...
L : SoH , AwAck DuCk MaNeRW , UmOXx AwaCK BaPerW ?
P : kjg , 17 .L : ArE SaL NuN AwACK NhEe SorMBowng SanaRD ?
P : Huh! =='
L : KawO InGaRt KaWo BaGush SanArd KHeeR , BerLaRGark , SormBornG , Bajet Nuck MaRMPoZ GOdIeeYaa PhUii !!
P : Oke .*After a few Minute Later =='L : AwAck ToWiEe ArhH , SaiYer MeMaEN JHeeE TaRk BeTOrl TowieE YerHh :)
P : K .
L : AwaCK YerrH POwNG JUnGUn ArHh SoRMBOwnG NuN TiTTEw .. :(


**korang paham x dengan apa yg dorang nie tulis? berbelit kan?


jadi kepada adik SPM n PMR x kira la dah habis Exam or sedang or akan menghadapi exam 2....BERUBAHlah...


seriously nanti kekadang akan terbawa-bawa masa exam nanti...


ini hasil perbincangan dan beberapa orang yang ingin memperbetulkan keaadaan..



Nak tengok apa dorang cakap...boleh la klik gambar di atas...

sebenarnya bukan nak memalukan mana2 pihak...tetapi kekadang it will become irritating & annoying..no offense..

jadi...sama-samalah kita fikir....

yang terasa tu jangan marah ok?

sekian..



3 comments: