Bukan lagi dalam bidang Programming

4:37 PM Pathon Pilus 0 Comments

Assalamualaikum....hehe...


dah lama aku x menulis2 nie....


ya la....sejak aku pindah ke UiTM Seri Iskandar,aku x dak masa nak menulis...


nak tahu sebab apa?


sebabnya kat sana x semua tempat ada wifi macam kat UiTM Shah Alam...


jadi...point aku menulis balik nie sbbnya aku dah berhijrah ke bidang baru...


aku dah masuk paramedik... medical assistant bawah Kementerian Kesihatan Malaysia...


so currently aku kat Kolej Sains Kesihatan Bersekutu Johor Bahru,JB....


kat sini ada banyak course jugak...


ada program OT,phisio,radio,M.A and nursing...


so, aku dapat course macam kat atas tu la...hehehe

sebab aku berpindah sebab aku x suka Math but aku suka programming...

tapi apa kan daya...programming x dapat dipisahkan dari matematik....

so,aku ubah haluan aku ke arah yg lebih cerah...

bila dah under kementerian,kerja pon dah terjamin sebagai M.A....

InsyaAllah...ini adalah pilihan laluan aku yang terakhir dan x akan berundur lagi...

Doakan saya jadi M.A yang terbaikk....

Aminnnn....


0 comments: