ALHAMDULILLAH

11:04 PM Pathon Pilus 2 Comments

Salam :)

hari nie x tau la nak cakap pe lagi...cuma hanya menadah tangan 

bersyukur ke hadrat Allah :)

Selama nie apa yang aku rasa semuanya semakin menjadi :P

rasa seronok pulak duduk kat KSKB JB nie....

dah banyak ragam rakan2 aku jumpa kat sini....

tapi semuanya sporting dan 1 kepala....alah...setakat selisih faham 

sikit2 tu biasa la kan??

lumrah manusia la...x perfect....

so far best la sini...

baru je habis exam formative untuk semua subjek2 Medical Assistant :P

sebenarnya dalam keserabutan tengah exam formative 

tu...En.Ahmad plak cakap ada ramai x lulus Anatomy

& phisiology 4 jam kredit tu....aku pon apa lagi?? CUAK la.....

dah la malam tu aku x study sebab kalut buat assgmnt untuk 

formative jugak...

dalam hat cakap "habis la result aku..dah la first time..."

tapi hari nie En. Ahmad dah bentang result tu kat semua 

orang....majority dalam kelas failed paper tu untuk

formative nie...tapi...ALHAMDULILLAH....berkat doa....aku 

LULUS paper tersebut...

InsyaAllah....aku akan buat yang lagi terbaik lepas nie...Aminnn

harap rakan2 dapat doakan yang terbaik beserta doa yang tiada 

tolak bandingnya dari Abah tersayang :)

Kepada Mama...moga rohmu dicucuri rahmat dan sentiasa doakan

 kejayaan Own di "sana"

:')...InsyaAllah....





2 comments:

chemay said...

semoga kita kekal berkawan sampai syurga pathon.
and may you have the greatest time when being here.
aaminn
:)

aameeenn :)