Alhamdulillah again..and again

4:07 PM Pathon Pilus 0 Comments

Assalamualaikum....

Alhamdulillah sebab aku da boleh masuk T1S2 Medical Assistant...hehe

bila dah cuti nie...terasa la pulak boring aku kat umah nie...ye la...kete x de yang free...dulu boleh aku sebat
kete abah aku si Kenari konet tu...sekarang kakak aku dah amik dah sebab dah dapat keje kat Penang...
terpaksa la aku beralah...
so,sekarang nie tengah keboringan tahap cipan dah....
Abah aku tanya aku..nanti nak beli keta apa??
terus aku cakap Persona sebab gua rasa design Persona tu sangat unik...
yela...mampu kete Malaysia je....
Abah aku cakap...

Abah :  "kenapa nak Persona?kalau abah suka amik kete yang kecik2 je sebab nanti nak parking senang...boleh menyelit sana sini.."

Aku : "ala bahh...nanti cek nak pi mana2 senang pakai keta besaq2..nanti cek keja on call bila Official jadi M.A kat hospital nun...lagipon cek kan suka bawak barang banyak2 pi merata2..."

*berterusanlah perbualan aku ngan abah aku sampai abah aku buat keputusan dia*

Abah : "abah nak beli myvi baru tu jugak..abah bekenan...naik pon sedap"

Aku : Ikot abah la...duit abah...cek ikut ja...nanti cek pon naik ja...hehe

TAMAT




macam tu la hasil perbualan2 aku ngan abah aku...walaupon dalam hati masih nakkan Persona tu...hahaha

Apon..rezeki itu datang daripada Allah AWT...kita perlu bersyukur....

cau dulu... XOXOD


0 comments: